0 грн
ЗамовленняМагазин TRASSA.com.ua здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей), не порушена комплектність.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити покупцеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Покупець може повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
При виявленні недоліків / пошкодження / невідповідності / відсутності товарів в замовленні, Покупцеві необхідно заповнити форму в розділі Повернення. Всі заявки розглядаються за наявності підтвердних фотографій або відео (крім ситуації відсутності товару). Термін розгляду заявки - 3 дні.
Якщо пошкодження товару відбулося при транспортуванні, Покупець звертається з претензією до Кур'єрської службі. Магазин не несе відповідальності за якість доставки товару. За замовчуванням всі посилки страхуються на повну вартість перед відправкою кур'єрськими службами.
Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується Покупцем, в інших випадках - за домовленістю.
Якщо Покупець отримав товар, артикул якого не збігається з представленим на сайті, він має право на заміну на необхідний товар, або на повернення грошей. Отриманий невірний товар Покупець відсилає назад за рахунок Продавця. Також за рахунок Продавця відбувається пересилання необхідного товару.
У разі відсутності будь-якої позиції в замовленні, Покупець має право вимагати відсутню позицію або повернення грошей за відсутній товар, у зв'язку з чим буде проведено перерахунок наявності залишків на складі по даному товару. При виявленні надлишків товар, якого не буде відправлений Покупцем за рахунок Продавця, або вартість товару буде перерахована Покупцеві, або ж зарахована на його баланс у вигляді бонусних балів може бути використана при наступних замовленнях.