0 грн
ЗамовленняКористувач - фізична особа, відвідувач сайту, який має намір оформити замовлення на сайті TRASSA.com.ua.
Покупець - Користувач, який оформив замовлення на сайті TRASSA.com.ua.
Продавець - Інтернет-магазин, розташований в мережі інтернет за адресою http://trassa.com.ua.
Сайт - TRASSA.com.ua
Товар - аксесуари, електроніка, масла, хімія для авто- Мото- Вело- Електро- транспорту, а також будь-які інші товари, представлені до продажу на сайті Продавця.
Замовлення - належним чином оформлений запит Покупця на придбання товарів, обраних на Сайті.
1. Загальні положення
1.1. Продавець здійснює продаж товарів через Інтернет-магазин за адресою http://trassa.com.ua.
1.2. Замовляючи товари через Інтернет-магазин, Користувач погоджується з Умовами продажу товарів, викладеними нижче. У разі незгоди з зазначеними умовами Користувач зобов'язаний негайно припинити використання сервісу і покинути сайт TRASSA.com.ua.
1.3. Ці Умови можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку без повідомлення Користувача / Покупця про такі зміни. Нова редакція Умов набуває чинності з моменту їх публікації на Сайті.
1.4. Умови вступають в силу з моменту відправки Покупцеві Продавцем електронного підтвердження прийняття Замовлення.
1.5. Повідомляючи Продавцю свою електронну адресу та / або номер телефону, Відвідувач сайту / Користувач / Покупець дає згоду на використання зазначених засобів зв'язку Продавцем, а також третіми особами, що залучаються ним для цілей виконання зобов'язань перед Відвідувачами сайту / Користувачами / Покупцями, з метою здійснення розсилок рекламного або інформаційного характеру, що містять інформацію про знижки, майбутніх і діючих акціях та інших заходах Продавця, про передачу Замовлення на доставку, а також іншу інформацію, безпосередньо пов'язану з виконанням зобов'язань в рамках умов роботи.
1.6. Продавець може відмовити користувачеві / покупцеві в оформленні замовлення, в односторонньому порядку без пояснення причини.
2. Реєстрація на сайті
2.1. Реєстрація на Сайті є обов'язковою умовою для оформлення Замовлення.
2.2. Для реєстрації на сайті необхідно вказати наступну інформацію: адреса, ПІБ, е-mail, номер мобільного телефону (це обов'язкові дані для реєстрації).
2.3. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Покупцем при реєстрації. Покупець несе всі можливі ризики і витрати, викликані зазначенням неправильної інформації.
2.4. Покупець зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані при реєстрації. У разі виникнення у Покупця підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Покупець зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, надіславши електронний лист або зв'язатися з співробітниками офісу за вказаними на сайті телефонами.
2.5. Спілкування Користувача / Покупця з менеджерами та іншими представниками Продавця має будуватися на принципах загальноприйнятої моралі і комунікаційного етикету. Строго заборонено використання нецензурних слів, лайки, образливих виразів, а також загроз і шантажу, в незалежності від того, в якому вигляді і кому вони були адресовані.
2.6. Продавець має право інформувати Покупця за допомогою електронної пошти, зазначеної при реєстрації, про акції, новий товар.
3. Оформлення і терміни виконання Замовлення
3.1. Продавець забезпечує наявність на своєму складі товарів, представлених на Сайті. Супроводжуючі товар фотографії є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару. Супроводжуючі товар опис / характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації по товару Покупець може поставити додаткові запитання за телефонами, вказаними на сайті, або будь-якими іншими доступними способами зв'язку: через форму зворотного зв'язку, в месенджерах, через Online консультанта.
3.2. У разі відсутності замовлених Покупцем товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем при реєстрації, або дзвінком менеджера Інтернет-магазину.
3.3. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
3.4. У разі скасування повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким товар був оплачений, або в інший спосіб, узгодженим Сторонами, а також може бути залишена на особистому рахунку Покупця і використана при подальших замовленнях.
3.5. Покупець має право змінити склад Замовлення до моменту, коли Покупцеві буде відправлено на телефон і на е-mail повідомлення про збірку замовлення.
3.6. Замовлення в Інтернет-магазині можуть оформити тільки зареєстровані Користувачі.
3.7. Замовлення Покупця можна оформити тільки через Кошик сайту.
3.8. Після оформлення Замовлення і його підтвердження Покупець отримує на пошту автоматичне письмо з Інформацією про замовлення.
3.9. Після того як замовлення буде оброблено менеджером, Покупець отримує на телефон і на е-mail повідомлення про те що замовлення прийняте і відправлений на збірку. Лист містить у собі попередню накладну, що містить такі елементи:
- Реквізити Продавця;
- ПІБ Покупця;
- Телефон Покупця;
- Спосіб оплати;
- Спосіб доставки;
- Адреса доставки;
- Попередній перелік товару;
- Сума.
3.10. У разі відсутності замовлених товарів на складі Продавця, а також в разі відсутності товару з коментарів, зазначеним Покупцем при оформленні замовлення, в тому числі з причин, не залежних від Продавця, Покупець сповіщається шляхом телефонного дзвінка або відправки електронного повідомлення, за даними зазначеним при реєстрації або оформленні Замовлення. Покупець має право погодитися прийняти товар на умовах (наприклад, в кількості, яка є в наявності у Продавця, за зміненою ціною), змінити Замовлення і замінити товар на аналогічний за своїми властивостями, або анулювати дану позицію товару в замовленні. У разі неотримання відповіді від Покупця протягом 5 календарних днів Продавець залишає за собою право видалити відсутній товар із замовлення, або анулювати даний Замовлення.
3.11. Після того як замовлення зібраний, клієнт отримує повідомлення про збірку на е-mail і на мобільний телефон, зазначені при реєстрації на сайті. До листа прикріплено видаткова накладна, яка містить суму до оплати.
3.12. Покупець має право вносити зміни в замовлення до того як прийде повідомлення про збірку Замовлення. У разі, якщо повідомлення про збірку було вже отримано, але замовлення ще не відправлене, у Покупця залишається можливість оформити дозаказ, який пакується і відправляється окремо по інший ТТН.
УВАГА! З огляду на те, що різні Групи товару Продавця зберігаються на різних складах, можлива ситуація, коли відправка збірного Замовлення (що складається з декількох різних позицій), здійснюється за різними номерами ТТН, тобто Покупець отримає таке замовлення у вигляді декількох окремих отправденій. Про цей факт Покупець буде сповіщений заздалегідь дзвінком менеджера Інтернет-магазину.
3.13. Фактичні терміни отримання Замовлення Покупцем залежать від наявності товару на складі продавця, від оплати Покупцем товару (при оплаті на картку), а також від термінів доставки Кур'єрської служби, обраної покупцем
4. Доставка замовлення
4.1. Як тільки Замовлення буде зібране і оплачене, або обрана оплата післяплатою, замовлення відправляється Покупцеві. На наступний день Покупець отримує на мобільний телефон і е-mail повідомлення з номером Декларації про відправку.
4.2. Замовлений Покупцем товар доставляється / отримується кур'єрськими службами, перелік яких представлений на сайті в розділі Оплата і доставка).
4.3. Зона доставки представлених на сайті товарів обмежена територією України.
4.4. Затримки з доставкою товару можливі через непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.
4.5. Доставка замовлення оплачується Покупцем. Вартість доставки кур'єрською службою визначається внутрішньою політикою служб доставки, і залежить від об'ємного або фізичної ваги замовлення, географічного положення міста / населеного пункту доставки.
4.6. При отриманні відправлення від кур'єра, Одержувач зобов'язаний оглянути доставлений товар і перевірити його на відповідність заявленій якості, асортименту та комплектності товару, а також перевірити термін служби доставленого товару і цілісність упаковки. У разі відсутності претензій до доставленому товару, Одержувач оплачує вартість доставки, а також саме Замовлення, якщо обраний спосіб оплати "Післяплата". Оплата Замовлення свідчить про те, що Покупець претензій до товару не заявить і Продавець повністю і належним чином виконав свій обов'язок щодо передачі товару.
4.7. Покупець розуміє і погоджується з тим, що Продавець не несе відповідальності за якість доставки замовлення кур'єрською службою. У разі псування товару в результаті доставки відповідальність покладається на Кур'єрську службу і всі можливі суперечки і розбіжності вирішуються в площині відносин Покупця і кур'єрської служби.
5. Оплата заказу
5.1. Ціна товару вказується на Сайті в гривнях.
5.2. Сума Замовлення складається з вартості всіх замовлених товарів.
5.3. Ціна товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже замовлений Покупцем товар зміні не підлягає.
5.4. Способи оплати товару Покупцем:
- в транспортній компанії при отриманні товару (післяплатою)
- перекладом на банківську картку Приватбанк або monobank. У разі оплати замовлення через термінал або в касі без вказівки ПІБ відправника - необхідно заявити точну оплачену суму в розділі Контакти або зателефонувати.
5.5. Оплатити замовлення Покупець може відразу після отримання повідомлення на мобільний телефон і е-mail про те, що замовлення прийняте і відправлений на збірку.
5.6. Сума, зазначена в накладній попередня, і за відсутності будь-якого товару в замовленні може змінюватися. Кінцевою сумою замовлення є сума, зазначена у видатковій накладній, яка відправляється Покупцеві на мобільний телефон та електронну пошту після того як замовлення зібране.
5.7. Якщо Покупець вибирає Спосіб доставки Перекладом на банківську картку, зібране замовлення буде відправлене відразу ж після оплати і надходження коштів на рахунок Продавця. При виборі Покупцем способу оплати післяплатою відправка замовлення відбувається після повідомлення про те що замовлення зібране.
5.8. Здійснити оплату замовлення Покупець може в будь-якому відділенні банку, або в терміналі самообслуговування, або перекладом з карткового рахунку через інтернет.
5.9. Для ідентифікації платежу Покупцеві рекомендується повідомити про оплату в розділі Контакти. У повідомленні необхідно вказати спосіб оплати, час і дату платежу, точну суму оплати і номер Замовлення.
5.10. Після того як грошові кошти надходять на рахунок Продавця (до 3-х днів), Покупець отримує повідомлення про зарахування платежу.
5.11. У разі якщо замовлення було оплачено за попередньою накладної та на момент складання замовлення виявилося відсутність будь-якої позиції на складі Продавця, сума переплати може бути використана в такий спосіб:
- Повернення коштів на картковий рахунок Покупця;
- Розміщення залишку на особистому рахунку Покупця у вигляді бонусних балів і їх використання при наступних замовленнях.
5.12. Дозаказ робиться через Кошик сайту з позначкою "дозаказ" в коментарях. Дозаказ може бути зроблений тільки якщо основне замовлення ще не відправлене Покупцю.
5.13. Сума до оплати в СМС - це не вартість замовлення, а сума боргу клієнта в цілому на момент відправки повідомлення, з урахуванням всіх попередніх операцій.
5.14. Продавець має право надавати знижки на товари. Види знижок, порядок і умови нарахування визначаються Продавцями самостійно і вказані на Сайті, і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.
6. Повернення товару і коштів за товар
6.1. Питаннями повернення і обміну товару, а також неповної комплектації замовлення займається Відділ рекламації. При виявленні недоліків / пошкодження / невідповідності / відсутності товарів в замовленні, Покупцеві протягом 3х днів з моменту отримання замовлення необхідно заповнити форму в розділі Повернення. Всі заявки розглядаються за наявності підтвердних фотографій або відео (крім ситуації відсутності товару). Термін розгляду заявки - 3 дні.
6.2. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей), не порушена комплектність.
6.3. Весь товар перед відправкою перевіряється на наявність видимих пошкоджень, без порушення цілісності упаковки.
6.4. Якщо пошкодження товару відбулося при транспортуванні, Покупець звертається з претензією до Кур'єрської службі. Магазин не несе відповідальності за якість доставки товару. За замовчуванням всі посилки страхуються на повну вартість перед відправкою кур'єрськими службами.
6.5. Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується Покупцем.
6.6. Якщо Покупець отримав товар, артикул якого не збігається з представленим на сайті, він має право на заміну на необхідний товар, або на повернення грошей. Отриманий невірний товар Покупець відсилає назад за рахунок Продавця. Також за рахунок Продавця відбувається пересилання необхідного товару.
6.7. У разі відсутності будь-якої позиції в замовленні, Покупець має право вимагати відсутню позицію або повернення грошей за відсутній товар, у зв'язку з чим буде проведено перерахунок наявності залишків на складі по даному товару. При виявленні надлишків, відсутній товар буде відправлений Покупцем за рахунок Продавця, або вартість товару буде перерахована Покупцеві, або ж зарахована на його баланс у вигляді бонусних балів може бути використана при наступних замовленнях.
7. Прикінцеві положення
7.1. Умови роботи інтернет-магазину для кожного Покупця вступає в силу з моменту відправки Покупцеві Продавцем електронного підтвердження прийняття Замовлення і діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цією Умовою.
7.2. Інтернет-магазин і сервіси, які їм надаються, можуть бути тимчасово частково або повністю недоступні унаслідок проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи без обов'язкового попереднього повідомлення Відвідувачів сайту.
7.3. До відносин між Користувачем / Покупцем і Продавцем застосовуються положення законодавства України.
7.4. У разі виникнення питань і претензій з боку Користувача / Покупця він повинен звернутися до Продавця по телефону або іншим доступним способом. Усі виникаючі суперечки Сторони будуть намагатися вирішити шляхом переговорів, при не досягненні угоди суперечка буде передана на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства України.
7.5. Визнання судом недійсності будь-якого положення цих Умов не тягне за собою недійсність інших положень.